joi, 5 februarie 2009

VACANTA SEMESTREALA


in vacanta aceasta ma plictisesc de moarte si vreau sa inceapa din nou scoala pentru ca imi e foarte dor de colegi chiar si de profesori mai ales de dna diriginta pe care o si vedeti in poza ...va dati seama ce am putut sa zic ce mult am putut sa ma plictisesc incat mi-e dor si de matematica ...sunt sigura ca nu e de vina profesoara pentru ca nu iubim multi dintre noi matematica dar e o materie destul de grea .In loc sa ma bucur si eu de o vacanta de relaxare ce bine ca mi-au revenit toate alergiile si am pleumonie .cand am fost mica am avut ast bronsic asa ca sunt destul de sensibila cu alergiile mele...e nu ma plang de data asta cu raceala scap destul de bine....asa ca daca nu ma mai intalneam cu colegi vacanta asta sau nu mai vorbeam cu ei sunt sigura ca mi-ar fi lipsita cu toti chiar si cei ce nu sunt mentionati la prieteni...o sa va arat o poza cu nazdravani din clasa mea in alta postare ca sa apuc sa vi si prezint..zic eu ca sunt nazdravani dar ei nu sunt orice nazdravani ....ei sunt nazdravani pe care o sa-i iubesc mereu...(dar nu interpreteti gresit cu partea feminina a clasei):*sper sa nu vada poza aceasta dna diriginta ca doar am facut-o pe catedra ei dar sunt sigura ca va intelege!

2 comentarii: