joi, 5 februarie 2009

prietenii mei


suntem intr-o clasa nu prea unita dar am inceput sa ne mai reglam conflicturile .....eu sunt bucroasa ca fac parte din asa zisa bisericuta mare....prietenele mele cele mai bune sune:DAYA despre care pot sa zic ca ma intelege cel mai bine,DEEA-care si ea e o prietena pe care te poti baza oricand, LUANA-este o fata creativa care iubeste cititul .mie cel mai mult imi place ca ea chiar daca nu o intereseaza te asculta iti da sfaturi shi are o atitudine care te face sa crezi ca nimic nu e asa de grav, ca pare u lucru neinsemnat....acum prieteni care sa zicem sunt deasupra nivelului de colegi adica nu cei mai buni..:LIGIA,DENISA,ELENA,RAMONA..atat cu fatale acum baieti...cei mai buni prieteni ai mei sunt...:ALEX-care e un prieten adevarat dar uneori are o atitudine inervanta de a lua totul intr-o joaca....SABIN-are o gandire foarte matura dar se mai intrece el ca orice copi in influenta colegilor...oricum e un prieten extraordinar....PAUL-el nu prea vrea sa se implice unde nu ii e locul dar daca crede ca ais putea suferi sau ca mi-ar face ceva rau imi da sfat sau chiar imi deschide ochi...DAN CORFAR si el e un bun prieten dar glumeste un pic cam mult dar s-a schimbat foarte mult de este o placere sa-ti petreci timpul cu el...scz ca l-am uitat pe MIHAI-DAN care shi el e foarte de treaba si e un amic nemaipomenit...uneori shi colegul meu de banca Schoci ma ajuta dar nu foarte mult deci nu e la nivelul celorlalti...mai demult imi era foarte bun prieten shi dan polianschi dar de acum cand vedeti KID e despre el vorba...poi era shi el printre prieteni mei o sa va zic mai incolo ce s-a intamplat.....tine-ti minte fara prieteni nu ai nimic...va besk pe toti care v-am scris

2 comentarii:

  1. uuu:x
    t beeeskk:x:x>:D<
    stii ca te ubesc nuuu??
    stii?
    >:D<
    thanx:x

    RăspundețiȘtergere
  2. da lu stiu shi sentimentul e reciproc...nu te mai las sa pleci la galati doar pt perioade scurte:*

    RăspundețiȘtergere